Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Τέλος εποχής για την Ολυμπιακή

Φαίνεται τελικά πως οδεύουμε προς τις τελευταίες μέρες του εθνικού μας αερομεταφορέα που σε λίγο καιρό θα είναι "ο ιδιωτικός μας" αερομεταφορέας.
Πολλά τα ζητήματα και τα ερωτήματα που θέλουν απάντηση.
Σίγουρα μεγάλο ρόλο έπαιξε η επιβολή προστίμου απο την Ε.Ε που ανέρχεται στο ποσό των 800 εκ. ευρώ για κακοδιαχείρηση και τώρα επισπεύδουν τα πράγματα για δικούς τους λόγους προφανώς.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται όπως το 2003 επί υπουργείας Βερελή όπου 260 εργαζόμενοι εξαναγκάστηκαν σε "αθελουσία" έξοδο με μειωμένη σύνταξη μόνο που τώρα οι διατάξεις του υπουργού αφορούν πολύ περισσότερα άτομα.
Ο κ.Χατζηδάκης έχει ετοιμάσει ήδη λίστες μετατάξεων για όσους θέλουν να αποσπασθούν σε άλλη δημόσια υπηρεσία.
Θα έχουν όλοι άραγε την ίδια αντιμετώπιση στη λίστα ή θα προηγηθούν οι οργανωμένοι και οι ευνοούμενοι των κομμάτων;
Με το εφάπαξ που δικαιούνται όλοι όσοι βγούν στη σύνταξη τι θα γίνει;
Το 2003 οι 260 γιατί δεν είχαν ανάλογη αντιμετώπιση πλην βεβαια των οργανωμένων κομματικών εκπροσώπων τους που από τη μέχρι τώρα πορεία τους τα πήγαν καλά ή μήπως του 2008 τελικα θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση με αυτούς του 2003.
Γιατί μια ιδιωτική εταιρεία μπορείνα δώσει βιώσιμη λύση ενώ το δημόσιο είναι ανίκανο ή μήπως δε συμβαίνει έτσι;

κρίμα πάντως γιατί η ασσύληπτη ανικανότητα ορισμένων τείνει να καταστρέψει κάτι ενναρμονισμενο με την σύχρονη ελληνική εποχή.

Προς τους εργαζόμενους μεγάλη προσοχή στα παπαγαλάκια του συνδικαλιστικου σας φορέα αυτοί διενεργούν εντεταλμένη υπηρεσία ώστε να οδηγηθείτε σε μονοπάτια που συμφέρουν το θύτη και όχι το θύμα
Από τις αποφάσεις σας όλο και κάτι θα κερδίσουν